Beveik 90 proc. mamų nepatenkintos savo kūnu – „Virtuali kūnų galerija“ keičia požiūrį į gimdžiusios moters išvaizdą

2023-05-30 09:24 - lrytas.lt

Kapsint paskutinėms pavasario dienoms, žengiant į kalendorinę vasarą, žiniasklaidos kanaluose suaktyvėja išvaizdos industrijos rinkodara: TV, žurnalai, soc. tinklai ūžia nuo reklamos apie grožio procedūras, greitus pokyčius žadančias dietas ir plastines operacijas. Pastarosios reklamos dažniausiai yra nukreiptos į finansiškai apsirūpinusias ir stabilias pajamas gaunančias moteris nuo 25-erių metų, tad į grožio industrijos radarą neišvengiamai patenka ir gimdžiusios moterys... [visa naujiena]

← Buvęs NVSPL direktoriaus pavaduotojas apie COVID-19 testų pirkimą: buvo vienas tiekėjas, to nedraudė įstatymas
Jau mato, kokią įtaką Lietuvai turėjo tokios aukštos palūkanos: neverta tikėtis, kad situacija gerės →

Įvykiai Lietuvoje