Lietuva – lyg guvus startuolis: vieningai ir efektyviai komunikuodami apie šalį galime tikėtis, kad užsienio įmonės kursis būtent čia

2020-10-26 15:09 - lrytas.lt

​Kalbant apie šalies įvaizdį, dažnai galvoje turime turizmą – vis tik, specialistai pabrėžia, jog taip galvoti – per siaura. Vis dėlto, kol daugelis pasaulio šalių žinojo, kaip reikia prisistatyti ir išdidžiai tai darė, Lietuva ilgą laiką įvaizdžio strategijos neturėjo. Tai lėmė ir gana liūdną statistiką: net 94 proc. užsienio respondentų žinojo tik Lietuvos pavadinimą, o 72 proc. prisipažino nežinantys daugiau negu geografinė mūsų šalies vieta. Norint tai pakeisti, sukurta Lietuvos prisistatymo užsienyje 2020–2030 m. strategija... [visa naujiena]

← Policijos reide pažeidimai krito vienas po kito: girti, greiti ir nedrausti
SAM informavo: šią savaitę intensyviau testuojami į raudonąją zoną patenkančių savivaldybių gyventojai →

Įvykiai Lietuvoje