Arijus Žakas: „Nepulkite keisti marketingo strategijos dėl „TikTok“ populiarumo“

2020-10-28 12:31 - lrytas.lt

Vis sparčiau pasaulyje populiarėjantis socialinis tinklas „TikTok“ sujungė labiausiai vartotojų mėgstamus kitų socialinių tinklų funkcinius sprendimus, pasiūlė naują požiūrį į algoritmą, siūlydami vartotojui tokį turinį, kuris jam, tikėtina, patiks. Sukūrę platformą, kurios turinį galima matyti ir neregistruotiems vartotojams, jos kūrėjai gali džiaugtis dideliu vartotojų įsitraukimu... [visa naujiena]

← „Zenit“ sugrįžimas atidedamas: Eurolyga nukėlė jų dvikovą su „Panathinaikos“
S. Skvernelis atsakė I. Šimonytei dėl antro karantino ir nepasibaigus konferencijai paliko salę →

Įvykiai Lietuvoje