Lietuvos pristatymo užsienyje strategijos kūrėjai: artimiausią dešimtmetį ji gali tapti užsienyje atpažįstamu prekės ženklu

2020-11-30 09:29 - lrytas.lt

​Kaip su žymiais žmonėmis nori dirbti garsiausi prekių ženklai, taip ir gerą įvaizdį turinčios šalys pritraukia daugiau investicijų, turistų ir panašiai. Tapti patrauklesne siekia ir Lietuva, tad prieš keletą mėnesių buvo parengta Lietuvos pristatymo užsienyje 2020–2030 m. strategija. Plačiau apie jos kūrimo procesą, tikslus ir galimus rezultatus šiandien pasakoja prie strategijos rengimo prisidėję ekspertai: kūrybinės agentūros „New!“ kūrybos direktorius Tomas Ramanauskas bei „Synthesis Consulting Group“ partneris ir vyriausiasis strategas Gediminas Užkuraitis... [visa naujiena]

← Silkė su šparaginių pupelių salotomis – nenusivilsite išbandę
Kūdikio raida antrą pusmetį: kaip juda ir bendrauja 6-12 mėnesių mažylis →

Įvykiai Lietuvoje