Darbuotojų ieškanti „Maxima“: vertiname žmonių gyvenimiškas patirtis

2021-04-06 10:22 - lrytas.lt

Net jeigu žmogus ir neturi profesinių įgūdžių, jis turi gyvenimišką patirtį, kuri yra naudinga ir vertinama – tokią žinutę šiandien neša nauja lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ darbuotojų paieškos reklamos kampanija. Kiekvienas žmogus turi prasmingos patirties, nors ši galbūt tiesiogiai nėra susijusi su profesine veikla. Tokiais atvejais gyvenimiška patirtis tampa ne mažiau vertinga už tą, kuri įrašyta besidarbinančiojo gyvenimo aprašyme (CV). Prekybos tinklo „Maxima“ atstovų teigimu, šia kampanija siekiama padrąsinti žmones pasitikėti savo asmeninėmis savybėmis ir įdarbinti savo geriausią turimą patirtį... [visa naujiena]

← Nuo trečiadienio atsisakoma judėjimo ribojimo
Socialiniuose tinkluose pradeda dirbti virtualūs policininkai →

Įvykiai Lietuvoje