Atsakė, ką daryti su dovanų kuponais, kuriais per pandemiją pasinaudoti nespėta: situacija keičiasi, jei įstaiga bankrutavo

2021-06-08 04:50 - lrytas.lt

Jau kelerius metus vartotojų skundų dėl nekokybiškų prekių ir paslaugų vis daugėja. Pandemija šios tendencijos nesustabdė. Dar 2018 m. Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba (VVTAT) sulaukė apie 27 tūkst. vartotojų kreipimųsi, o pernai šis skaičius jau siekė 35 tūkst. Iš gaunamų skundų regima, kad šie metai vėl bus rekordiniai. Visgi dažniausiai daugiau nei trečdalis šių skundų būna nepagrįsti... [visa naujiena]

← Per parą sulaikyta 14 nelegalių migrantų, atvykusių per Baltarusiją: naujo srauto tikisi jau ateinančią naktį
Auksiniai „Žalgirio“ krepšininkų skaičiai: LKL žiedų valdovas P. Jankūnas tapo legenda →

Įvykiai Lietuvoje