„Lidl“ efektas: startuoja nauja darbdavio įvaizdžio kampanija

2022-09-19 13:34 - lrytas.lt

Praėjusią savaitę šalyje startavo naujoji „Lidl Lietuva“ darbdavio įvaizdžio kampanija „Lidl efektas“. Ja prekybos tinklas pabrėžia išskirtines savybes, kurias labiausiai vertina esami darbuotojai – komandiškumą, vakarietišką darbo kultūrą, karjeros galimybes bei konkurencingą atlyginimą. Kampanijos metu taip pat siekiama pakviesti potencialius darbuotojus prisijungti prie „Lidl“ komandos ir pajusti darbo vakarietiškoje įmonėje privalumus... [visa naujiena]

← Rusija ir Kinija sutarė stiprinti saugumo ryšius
Turgelių prekeivė alkoholiu ištroškusiems degtinę pardavinėdavo net po šaukštą →

Įvykiai Lietuvoje