Remti ar neremti – kokią naudą verslui gali sukurti renginių rėmimas?

2019-07-16 11:52 - delfi.lt

Reklaminė erdvė renginio metu, įmonės logotipas plakatuose ar skrajutėse, pasirodymas lauko, radijo bei televizijos reklamoje. Taip renginių rėmimą dar prieš keletą metų įsivaizdavo didelė dalis sporto, muzikos ir kitų kultūrinių renginių organizatorių bei rėmėjų. Vis dėlto, augant naujų kultūrinių iniciatyvų skaičiui ir įvairovei, išaugo ir konkurencija pritraukiant didžiuosius renginių rėmėjus. Kartu su ja – verslo organizacijoms skiriamas dėmesys bei jų integracija renginiuose, rašoma pranešime žiniasklaidai... [visa naujiena]

← „Achemos grupė“ pašo EK, prezidento ir premjero užtarimo papildyta
Seimas ratifikavo Lietuvos ir Ukrainos susitarimą dėl įdarbinimo sąlygų →

Verslo naujienos